Els dies 26, 27 i 28 de novembre, torna la 12a edició de «Pebrots pel Càncer», la campanya solidària de la FECEC i els supermercats Condis.

Busquem persones voluntàries que vulguin dedicar una estona a ajudar en la venda de bosses de pebrots solidaris i donar a conèixer aquesta iniciativa.

📅26, 27 i 28 de novembre de 2026

📍Supermercats Condis participants de Catalunya

🕐Escull la franja horària que et vagi millor

La teva ajuda també dona suport a Oncolliga

Per només 2 euros, els clients podran adquirir una bossa de pebrots solidaris. Una part de la recaptació es destinarà a Oncolliga per contribuir a donar continuïtat a la nostra tasca d’acompanyament.

Gràcies a iniciatives com aquesta, podem continuar oferint serveis gratuïts com la psicooncologia, l’atenció social, l’atenció a domicili i els tallers de suport, entre d’altres.

Tria el supermercat i l’horari que prefereixis. Amb una petita part del teu temps pots ajudar-nos a continuar fent costat a les persones amb càncer i les seves famílies.

Fes-te voluntària