El periodista entrevistarà aquesta tarda la padrina de la Som Vallès Trail al seu programa “La selva”

Xavier Grasset a La Selva de TV3 (Imatge d’arxiu del 3cat)

El director i presentador del programa La Selva de TV3, Xavier Grasset, entrevistarà la padrina de la 2a Som Vallès Trai a benefici d’Oncolliga, Núria Burgada, a partir de les 17.30 d’aquesta tarda.

La mare de Kilian Jornet. considerat el millor corredor del món, serà al plató de La Selva per parlar de la segona edició de la caminada-cursa que organitza el Club d’Esports de Muntanya Cerdanyola (CEM Cerdanyola) per recaptar fons per a la Fundació Oncolliga.

Núria Burgada participarà en aquesta nova edició de la Som Vallès Trail que es portarà a terme el dissabte 27 de setembre de 2025. Les inscripcions, en aquest enllaç: https://somvallestrail.trackingsport.com/events/modalidades.xhtml

La informació de la 2a Som Vallès Trail

  • La segona edició se celebrarà el dissabte 27 de setembre de 2025, es podrà fer caminant o corrent, i l’objectiu és arribar a un mínim de 80 equips per aconseguir una recaptació més elevada per a Oncolliga, 80.000 €. Els diners obtinguts es destinaran a millorar la qualitat de vida de persones amb càncer, les seves famílies i a les seves cuidadores i cuidadors.
  • L’arrencada, a les 8 del matíal Parc del Complex Esportiu Municipal Can Xarau de Cerdanyola. El recorregut s’haurà de fer en un màxim de 16 hores. Hi haurà 7 avituallaments, incloent-hi l’esmorzar, el dinar i el sopar. L’arribada, al mateix punt de la sortida.
  • Els equips seguiran una ruta circular per pistes, boscos, camps i alguna zona urbana de 9 municipis del Vallès Occidental: Cerdanyola, Barberà, Ripollet, Sabadell, Castellar, Matadepera, Terrassa, Sant Quirze i Sant Cugat.
  • Es planteja com un repte esportiu i solidari, en què s’hauran de recórrer 68 km, en equips de sis persones, que podran fer relleus, amb un mínim de tres persones sempre en marxa.
  • Cada equip té el repte solidari de recaptar un donatiu mínim de 600€ per a la Fundació Oncolliga. A més qualsevol persona pot col·laborar fent donacions als diferents equips que hi participen o a l’equip zero.
  • La marxa és una jornada festiva, solidària, no competitiva i inclusiva, pensada també per a persones amb discapacitat. A més, s’aprofitarà l’esdeveniment per visibilitzar els espais naturals que encara queden al Vallès Occidental i sensibilitzar tothom de la necessitat de preservar-los.

T’HI ESPEREM!!!

Núria Burgada, la padrina de la Som Vallès Trail