Divendres 29 i dissabte 30 de gener es realitza la campanya Posem-li pebrots al càncer, amb la col·laboració de Condis Supermercats, en motiu del Dia Mundial contra el Càncer, que se celebra el 4 de febrer,

Apadrinen la campanya: la cuinera Ada Parellada, el grup musical Blaumut, les periodistes Elisenda Camps i Xantal Llavina i el Dr. José Ramón Germà Lluch, Director de Coneixement i Recerca de l’Institut Català d’Oncologia i autor del llibre “Los siete pilares anticáncer”, fruit de més de 40 anys d’investigació en Oncologia. A l’acte de presentació també hi ha participat el vicepresident primer de la FECEC i director d’Oncolliga, Francesc Viñas, i la Consellera Delegada de Condis, Pilar Condal.

pebrots-cancer_2016

Els més de 600 voluntaris participants oferiran una bossa amb dos pebrots, un de verd i un de vermell -que aporta la companyia Bio Poniente, col·laboradora de la campanya- a canvi del preu simbòlic d’1,5 euros. A la provincia de Barcelona els voluntaris lliuran un tríptic informatiu dels serveis que ofereix la Fundació Oncolliga, amb el patrocini de l’empresa farmacèutica Janssen.

La iniciativa té com a objectiu fomentar la solidaritat amb les persones que pateixen la malaltia i difondre la tasca d’acompanyament que realitzen les entitats de la FECEC. Les aportacions recollides es destinaran íntegrament a projectes de suport i atenció a persones amb càncer i els seus familiars.

El voluntariat que col·labora en la iniciativa prové de les pròpies entitats, així com d’una important crida a la que s’han afegit diferents ajuntaments, hospitals, institucions i empreses: La Caixa, Kern Pharma, Creu Roja, Bayer, SAGE, Universitat de Barcelona, entre d’altres. En paral·lel, cal afegir que també Condis fomenta la solidaritat entre el seu personal i col·laboradors, que hi participen des dels punt de venda i des de la plataforma central.

Mira l’espot de la campanya: