Amb l’arribada de l’estiu, els tallers i activitats d’Oncolliga s’aturen temporalment per descansar i agafar energia per al nou curs. Han estat mesos plens d’espais compartits, aprenentatges i moments d’acompanyament que continuarem construint a partir del setembre.

Durant aquestes setmanes, però, l’activitat d’Oncolliga no s’atura: el nostre equip continua disponible per seguir acompanyant i donant suport a les persones amb càncer i les seves famílies durant tot l’estiu.

Gràcies per formar part d’aquest camí. Ens retrobem ben aviat.